Saturday, February 06, 2010

Good Morning Earth!


Trodde att jag snarare skulle vara halvdöd idag, men ikke sa nikke. Spirytus med bananjuice... En farlig blandning.
A rectified spirit or rectified alcohol is highly concentrated ethanol (drinking alcohol) which has been purified by means of repeated distillation, a process that is called rectification. Rectified spirits are used in mixed drinks, in the production of liqueurs, for medicinal purposes, and as a household solvent. In Polish, spirytus rektyfikowany means rectified spirit. The Polish product is distilled to slightly above 95% (190 proof).
Det roligaste var nog Fryc. Han skulle gå till huset bredvid där de bor och dra med vitryssarna. Vilket Fryc såklart gör, det roliga är att han lyssna rutanför rummen, så att han inte råkar gå in till tränarna..haha.. Lyckas gå in rätt, sen när han står utanför Morskie Oko, ringer han mig. "Vicky, jag har dina killar här, kom nu". Vi satt just då i taxin och när jag kom fram kollar jag bara på killarna och ba "Men det är fel!" Vänder mig till de, och ba "Var är den tredje från ert team?!" Så jag sa till Fryc att han misslyckades med uppdraget, då killen som han skulle ha med inte fann där.

Då säger Fryc till mig att, WTF?! Tjejerna hade sagt åt honom att dra med en BLR, han lyckades med tvåoch likfanväl är jag inte nöjd?! haha... Well you know me and my big commands ;)

Och just i denna stund får jag skit av en PL backhoppare (nä, jag vill inte nämna namn :P) att jag inte sa till honom att vi skulle ut igår..haha..

Ska iväg på SPA nu :)

xoxo,
Vicky

3 comments:

Anonymous said...

hej Vicky
czytałam twoje relacje z Zakopca i powiedz mi tylko czy nie wydaje ci się że niektórzy powinni w końcu dorosnąć? np. taki Goldi 40 na karku a on zamiast się ustatkować to baluje po nocach, Astrid to musi być cierpliwa bardzo...

Vicky M said...

A skad wiesz ze Goldi dalej jest z Astrid?

A czy baluje po nocach czy nie to chyba juz jego sprawa. Na skoki jezdzi bo to jego praca, a ze se kiedys wyjdzie to chyba normalne :)

Anonymous said...

nie mogę tego wiedzieć na 100% ale widziałam w necie ich (goldiego i astrid) całkem świeże zdjęcia dlatego się zdziwiłam,
wygląda na sympatycznego człowieka, ciekawe jak on to robi że cały czas wygląda jak 20-latek:)