Thursday, March 25, 2010

The Roxy Super Girl


T-shirten är på för att komma in i rätt stämmning. Ni skulle bara se mitt rum. Efter en månads resemaraton, där jag praktiskt taget bara varit hemma en dag för att slänga ut saker ur resväskan och packa på nytt. Och innan dess kommit med ett antal resväskor från Sverige (t.o.n. mitt Nintendo Wii Fit står ouppackat i en shoppingpåse)...ja, ni kan jue tänka er. Senaste månaden har jag hunnit med dessa städer:
  • Malmö
  • Szczecin x2
  • Sassnitz x2
  • Trelleborg x2
  • München x2
  • Innsbruck x3 Jag bor jue här :P
  • Planica
  • Oslo x2
  • Lillehammer

Som tur blev Polska Mästerskapen cancelled, för annars hade jag åkt iväg dit typ idag eller något. Men idag är iaf en mega städ och packdag, då mitt flyg till Sverige, eller mer exakt Köpenhamn avgår imorgon.


xoxo,
Vicky

No comments: