Saturday, March 06, 2010

Sushi finally! ♥


Var preci iväg med Szczepan och tog en kaffe och en lätt lunch. Hon har varit i Kappl och åkt skidor. Bestämnde mig för att berätta om en viss person till henne och väntade mig snarare att hon skulle säga att jag skulle hålla mig långt borta från honom...men guess what tvärtemot, så där var jag lite paff. Tror att jag kanske ville höra att jag skulle hålla mig borta, ett par skäl till att göra det, men där fick jag. Fick snarare bekräftat att jag inte skulle göra det.

Men iaf en Latte Macchiato och ett tunnbröd med mozzarella och tomater senare, så dök hennes reskompisar upp och de skulle börja körningen mot Krakow.

Jag handlade med mig sushi hem för kvällsmat ♥ Som jag har längtat!

Nä, nu börjar backhoppningen från Lahti snart, Schlieri är dock inte med i laget då han är sjuk :(

xoxo,
Vicky

3 comments:

*Anulka* said...

no i nareście sie doczekałaś :)mam nadzieje że z szczepankiem miło czas spędziałaś :)

Unknown said...

tez mam taką nadzieję, że było jej miło :)

Tylko Vicky po Polsku said...

of course <3