Wednesday, April 21, 2010

Bloggtorka light

Vilken dag. Jag har för det första lätt bloggtorka..sorry. Jonas har haft kompis över sedan ett par dagar tillbaka och de spelar något jävla PS3 spel och han skiker typ hela tiden, vilket är skitstörigt och man tror han är dum i huvudet. För ingen av hans kompisar beter sig så, jag undrar vad de tänker när han håller på så??

Har varit på Uni idag sedan iväg med Daisy på en drink (eller 3), vilket alltid är trevligt att snacka lite boys och dylikt :) Käkade sparris, grön och vit...fast hela rätten var så översaltad, så den typ inte gick att käka... Vet dock ärligt talat inte varför jag var så "hövlig" idag och inte skickade tillbaka maten. Jag brukar jeu typ alltid skicka tillbaka allt, främst mina Cosmopolitans, för att folk gör alla möjliga konstiga blandningar. Sist fick jag jordgubbspurée i den!!! OMG liksom!

hur leker livet hos er?

puSS,
xXxVickanxXx

Uppdatering:
skriken från PS3 visar sig vara matchen mellan Bayern-München mot Lyon. Fast bara denna gången, för annars brukar de spela PS3. Skillnaden nu är även att alla killarna där inne skriker och hoppar och vet je vad de gör...

No comments: