Wednesday, April 14, 2010

Pinsamt Carolina Gynning

Klänning från Lipsy London

Slösurfade och kom in på Gynning´s blogg. Kollade igenom lite inlägg och kom fram till lite bilder, och så tänkte jag där är jue klänningen som jag har. Sen försökte jag hitta om Carolina hade skrivit var den var ifrån... Dolce & Gabbana står det att klänningen är från. Plockade fram min ur garderoben för att verkligen se om det var samma (fast jag beställde min i marin, hennes är grå/svart). Lite pinsamt tycker jag det är, då klänningen kommer från Nelly.se och är av det Londonbaserade märket Lipsy och inget annat. Här har ni Carolina´s inlägg.Foto: http://gynning.net

Igår kännde jag mig super snygg, roligt när man har n sådan kväll. Jag kände mig som en prinsessa och var i toppform. Jag åt tjejmiddag på Teatergrillen med Anitha www.anithainternational.com, Amanda Widell, Maria Virgin, Josephine Sundström, Rebecca Simonsson, Lotta Nordin och hennes vän Anna Birke! Riktigt trevlig middag, sen drog vi till Zink och dansade så mycket, där hittade jag fyra transor som jag släpade med mig till W och sen avslutade jag natten med en runda på Bögklubb. Fan vilken kväll! Nu har jag precis vaknat och ska möta solen med Anitha på stan, vi ska käka favorit mackan på mitt stamfik och sen lite shopping på det. Solen skiner nu springer jag, härlig dag!

LOVE

Carolina

Min klänning är från Dolche Gabbana och mina örhänge från Malene Birger.


PINSAMT! Eller vad säger ni? För att inte tala om stavingen DolcHe och utan & mellan Dolce och Gabbana.

xoxo,
Vicky

No comments: