Sunday, May 16, 2010

Lite ny info om mig

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? ingen, typ

Vad tycker du om kärlek? Lovely

När kramade du någon sist? ikväll

Saknar du någon speciell person?
yes

Har du svårt för att bli kär? Ja absolut.

Är du singel? yes

När fick du senast en komplimang? Får komplimanger varje dag :)


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: har svimmat ett par gånger

Hånglat med nån riktigt ful: inte någon riktigt ful, men i nyktert tillstånd hade jag inte hånglat med personen i fråga.

Hånglat med fler än 50 pers: kysst ja... hånglat nej.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha... yes :P

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? ett par impulsgrejjer

Åkt ambulans? nope

Gjort nåt olagligt? Saker som har med körning att göra

Fått din mamma att gråta? har inte alla barn fått sina föräldrar att gråta någon gång?

Slagit ner någon? Bitchslappat

Skämts över dina föräldrar? Gör inte alla det ibland?

Sagt jag älskar dig och menat det? nope

Tar du droger?

Dricker du? ibland

Vilka kläder sover du i? hotpants och ett linne oftast

Vad hatar du verkligen? persilja

Är du ensam nu? nope, min med boende är hemma och Christopher

Vill du gifta dig? vill inte alla det någon dag?

Vill du ha barn? someday


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? S

Såg dig gråta? minns inte, min mamma tror jag när jag hade halsfluss

Fick dig att gråta? oj, hmm..Emi tror jag

Du delade en dricka med? Sonja idag :)

Du gick på bio med? Kaytan & Karro

Skällde på dig? min mamma eller min paps

Sa någonting till dig och vad var det? "I hob gedacht dass du im Urlaub bist" - Jonas.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej

Kramat någon? ja

Pussat någon? yes

Köpt någonting? Japp

Sjungit?
Yes, i bilen hem från St. Moritz :D

Saknat någon? yes

xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

.... men.... inget svar på TAR DU DROGER??? hihihihi du gör mig misstänksam! ;)))))

pUSSSsssSSS

Andréa