Sunday, June 27, 2010

Hat?


Jag är ingen person som hatar folk, men jag lovar er. Den nya tjejen som ska flytta in i mitt WG (som tur ska hon ha mitt rum när jag flyttar ut), jag verkligen HATAR henne. Eller iaf jag klarar inte av henne. Jag tycker bara att hon har en sådan falsk aura runt om kring sig och att hon verkligen inte tänker det minsta på folk.

Jag tycker verkligen synd om Betti som kommer behöva bo med henne och jag tror nog att den andra tjejen, Tamara inte heller kommer gilla henne efter ett tag (de känner varann sen innan). Hon har då fått Tamara´s nycklar så hon kunde ställa över sina grejjer i hennes rum idag (ja, mitt är jue inte tomt än). Och då stövlar hon in här med en 5 pers till och skriker och har sig och även ute i trappan. Och klockan är knappt 11 på en söndag i ett hus där praktiskt taget bara studenter bor.

Sen när de tillslut äntligen är färdiga och ska gå, då har vi en dörr som själv låser sig, men den är typ halvpaj, d.v.s att bara slå igen då måste man verkligen smälla igen den, så man använder istället nyckeln så att inte hela kvarteret ska höra... Ja inte hon, hon smällde typ 5 gånger och den inte gick igen, istället för att plocka fram nyckeln, så smällde hon så hårt hon bara kunde, och det lät...som en bomb som explodera eller nåt.


Men nu ska jag inte klaga mer...

Såg ni matcherna igår? Tyckte det var synd att USA inte gick vidare :( Ghana gick vidare, efter ett helt ärligt fantastiskt mål i förlängning. Idag är det dock mycket intressantare, Tyskland mot England. Rooney kallas för wild-card, tyvärr kommer det ej räcka för Tyskland kommer gå vidare :)

xoxo,
Vicky

2 comments:

bloggare på icedaniel.se said...

Tror du har fel ! England går vidare !

Vicky M said...

never :D Tyskland är mina favvo nr 1 :D förutom Portugal då :) och Spanien, men de möter jue varann imorgon :(