Tuesday, July 13, 2010

Min Berocca Boost har kommit

Jag är med i Buzzador, dvs jag får ibland hem olika produkter som man ska testa och dela med sig till sina vänner och återkomma med recension.

Mina Berocca Boost fanns i brevlådan i perfekt tid när jag kom hem till Malmö från färjan igår. Jag är jue förkyld, så lite extra energi boost samt vitaminer är exakt vad jag behöver. Jag återkommer med mer recensioner. Har någon av er lust att testa? Om ni har en blogg, så lämna en kommentar under så väljer jag en blogg som jag länkar och som jag skickar produkter till på torsdag :)
Vill du också få testa och recensera produkter så är det bara att gå med i Buzzador. Det är helt gratis och man förbinder sig inte till någonting. Följ så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är VicktoriaM).

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du läsa mer här!

Buzza på! :-D

xoxo,

Vicky

3 comments:

Tasja said...

Hade gärna varit med men man måste ju bo i Norden ju....:(

Tasja said...
This comment has been removed by the author.
Vicky M said...

än så länge bor du jue här :)