Thursday, August 26, 2010

Nya visitkort på G

Mina visitkort som jag fixade i Innsbruck har typ tagit slut, och blivit något ogiltliga vad gäller adress och så, så är nog dags att trycka nya nu.

Jag tycker det ska vara något enkelt, men på snyggt papper och ett visitkort ska absolut avspegla en själv och det syfte man vill framföra. Vill man bara ha det för att ge folk man träffa i "egen person-syfte" eller vill man marknadsföra något man håller på med? Bör man då till exempel skriva "fotograf" under sitt namn, eller efter ett kommatecken. Ja, det här med visitkort är inte alltid det lättaste.Jag tänkte beställa 250st på Optimalprint, som just nu har 25% rabatt :)


De har även en massa smarta saker som tackkort och etiketter, jävligt skönt istället för att skriva ut hela sin adress när man skickar iväg papper (hata CSN).

Såg just nu också att de hade julkort, funderar på egen designade julkort, det är jue en jävligt kul grej :) Har ni provat?


Ja, iaf så tycker jag Optimalprint verkar vara en bra sida, till skillnad från alla dessa andra som reklamerar sig att allt s.k. ska vara gratis sen får man betala en massa för allt. Nä, usch för sådana sidor.

xoxo,
Vicky

1 comment:

Eva said...

Lägg gärna upp en bild på dina nya visitkort på nätet!!EVa