Thursday, August 12, 2010

PUSS


Förhandsvisning igår. Var och såg den med Anci. En intressant film, något konstig, men helt OK för att vara svensk. Dock förstår jag inte varför alla tycker att Alex Skarsgård är så snygg, jag tycker fan inte det. Gör ni?

För att återgå till PUSS, så är det inget jag tycker folk ska se på bio. Kan väl ladda ner den eller hyra den sen. Finns en massa bättre att lägga pengarna på, som Inception om någon ännu ej sett den. Rapace var också med och Gustav Skarsgård.

PUSS är en komedi om intriger bland ett gäng ambitiösa, neurotiska unga kvinnor som driver en dålig amatörteater på en liten bakgata i Stockholm och killarna runt dem.

Den utspelar sig under 48 timmar på och kring teatern med en väv av förvecklingar – otrohet, smygsupande, kleptomani, kärlekskonkurrens och andra mänskliga svagheter.
xoxo,
Vicky

1 comment:

Maria said...

Jag har också skrivit om filmen Puss på min blogg WWW.Littletony.devote.se
Men tyckte du inte scenen där han kommer ut ur dushen var bra? hehe