Sunday, August 08, 2010

Vinn Hanky Panky-hipsters :)


Dessa lovely små underverk kan ni vinna hos Miss Candlee
:) Va med och tävla du också! (se alla mina aktiva tävlingar HÄR)

Samtidigt snodde jag en lista från hennes blogg, då det var längesen vi körde en sådan, så enjoy!

Nämn något som gjorde dig glad igår: En kommentar jag fick i bloggen :)
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Chattade på Facebook med Karro

Det sista du sa högt: Nie, jest dopiero dziesiata (nej, den är bara tio)

Det senaste någon sa till dig: Gas komputer i idz spac (stäng av datorn och gå och lägg dig)

Vad har du druckit idag: Cola Zero, Loka (olika smaker), Red Bull Sugarfree, Proviva Jordgubb

Vad var det senaste du åt: Rostade och saltade solrosfrön

Vad var det senaste du köpte: Calvin Klein sovsett

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Det regnar fortfarande

Godaste glassmaken: Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror på "det" vid första ögonkastet

Sover du tungt: Ja och nej

Drömmer du mardrömmar: Ja, det gör väl alla ibland

Favoritklädsel: Jeans

Favoritlåt just nu: massor olika, men ingen superspeciell faktiskt

Vad ser du om du tittar till höger: min vägghylla med dvd och ps2 & dataspel

Vad gör dig glad just nu: Jobbet imorgon..hehe...

Vad ska du göra härnäst: Duscha, läsa sen sova

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Helt OK

Favoritgodis: Surt

Kläder just nu: underkläder

Sommarplaner:? chilla, jobba och resa lite

Hur många kuddar sover du med: 7

Spelar du något instrument: Nope

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig:
lojalitet

Är du kittlig: typ..hehe..

Snarkar du: Nope :D Och jag hatar när folk gör

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: inget superspeicellt, men gillar inga insekter är dock livrädd för getingar

Längtar du mest efter just nu: haha..det hade ni bra viljat veta ;) Men jag håller på det ett tag till. Lite privatliv får man väl ha..hehe..


xoxo,

Vicky


1 comment:

alexandra said...

God morgon :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder

http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv

tack på förhand och förlåt om jag frågat förut.. men man kan rösta varje dag =) hoppas du sov gott :)