Saturday, September 18, 2010

Polonia

Jag är dålig på att blogga senaste tiden, jag vet... Sorry. Har haft en hel del att göra här i Polen dock, sen är internet ganska slött. Igår var jag hos frissan, fixade mina naglar (svart/vit french med guldglitter och guldiga Playboy kaniner :P), och så fixade jag till mina ögonfransar. Sammanlagd tid: 7h.

Köpt en asmysig Ed Hardy tröja med pälsluva, nya kollektionen för i år på Ed Hardy butiken här. Jag älskar Ed Hardy, ni andra får tycka vad ni vill :)


xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

(det gick inte att kommentera på tävlingsinlägget så jag kommenterar här) Jag är jätte gärna med! Om jag vann skulle jag ta en utav mina vackra bilder på våran hund som var tvugen att avlivas för en vecka sen :/ Det hade varit väldigt roligt att ha en fin bild på honom på väggen som minne (: här är mitt inlägg: http://xnathalie.blogg.se/anewyou/2010/september/tavling-canvas.html#comment