Sunday, September 12, 2010

VILL HA!


Oki, när det gäller mössor så brukar jag hålla mig till mina Österrikiska landslags mössor, som bara österrikiska landslaget har (tur att man känner folk så man får snygga grejjer, ellerhur? ;P), men nu blev jag kär i en annan mössa i Stockholm. En mössa som egen tligen är so not me. För det första är den inte riktigt (jag typ hatar allt som heter fejkpäls), för det andra är det ett märke, som jag ogillar nästan lika starkt som Odd Molly (yes, I do, tycker att priserna är pinsamt höga och de flesta kläderna är fula), SVEA. Sen kommer vi till priset på sjukt höga 399kr. Kan ni fatta? En fejkmössa för det priset? Överhuvudtaget ett sådant pris för en mössa...

Nu är det jue så att jag försvinner ifrån Sverigeland på tisdag kväll, så kan inte ens beställa den. För guess what? De har inte SVEA Åhlens City i Malmö (den fanns där i Stockholm). Men har nu letat och letat online. Btw. varför har inte Nelly någon Express-leverans? Ja, iaf hittade jag att SVEA säljs på Cha Cha (ligger på 2:a våningen på Triangeln), så imorgon ska jag dit och se om den finns.

xoxo, Vicky

No comments: