Tuesday, November 23, 2010

Life´s Brutal


Ja detta är scary, men jag anser att vad som ska hända kommer att hända och att läkarna och kliniken här begick ett fel. Ja, ett stort fel och jag tar inte deras parti eller så, men vem fan bokar en operation utomlands via en reseförmedling utan att kolla upp kliniken och läkarna själv innan? Och bilderna jag sett av kliniken på tv och så, jag hajde inte satt min fot där... Hälsa och säkerhet före pris...sorry, if you can´t afford it, don´t do it. Eller ta ett jävla lån för att få pengarna att räcka till det du vill göra.

Så, ja det är scary, men jag har fortfarande min tid bokad för den 3:e december, jag tar mina 3 Vitamin C tabletter dagligen, jag håller mig väck från allt vad vitamin E, Omega 3 och alkohol heter. Och nej, det är inte brösten jag ska göra denna gång...plastic fantastic ;)

xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Robisz cycki?

Vicky M said...

nie cyckow tym razem nie robie :)