Tuesday, December 14, 2010

Lucka 15 - Adventskalendern 2010

15:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin Follow Vickys Blogg

Lucka nummer 15
i sammarbete med:
Bebisboken - Bebisens första år att fixa som en bok.
Mitt År - ett konto med verktyg för att göra en egen årsbok med temasidor med inspiration, stor dagbok och enekl bilduppladning för egna bilder. Slutresultatet blir en färdig bok i bokformat med fin grafik och fyndiga citat,
Till Mina Barnbarn - Ett verktyg att i mallar och med massvis av inspiration skriva boken om sitt liv, fint presenterad med bildmaterial och text.

Maxvärde 449kr + frakt.
För att vinna går ni in och väljer en av böckerna osm ni skulle vilja vinna och skriver varför ni ska vinna i en kommentar. För en extra chans bloggar ni om tävlingen.

Tävlingen avslutas när nästa lucka öppnas.
Vinnaren kommer att finnas HÄR ->
GRATTIS Caroline Rådahl!

xoxo,
Vicky

20 comments:

Sandra - mamma till Molly said...

Hej, jag är gärna med och skulle vilja vinna "Mitt År". Varje år sedan jag och min nu mer fästman varit tillsammans har jag gjort en årsbok till honom och gett varje årsdag. I februari firar vi 4 år och det skulle vara underbart att få göra en bok till honom med alla minnen från vårt 4:de år tillsamms, ett år som har varit väldigt händelsrik då vi i slutet av maj fick vårt första barn, en dotter!

+ Har bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/julkalender-hos-vicky-1512.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

liselotte said...

Hej! Är gärna med och tävlar, vill vinna Bebisboken att ge till min dotter som nyss har fått barn, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/12/bok-15-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Amanda said...

Jag vill hemskt gärna vinna bebisboken till våran kommande bebis. Den där första tiden tillsammans med sin nyfödda lilla älskling går alldeles för fort och en egen bok där man kan fylla i, spara och sen komma ihåg är guld värd både för föräldrar och barn! ♥

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavling-bocker-1612.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Josefine said...

Mitt år vill jag vinna. Hsar länkt här http://joosefineatavlar.blogspot.com/2010/12/mitt-ar-1512.html

min mail är fr0stskadad@hotmail.com

Susanne said...

Hejsan!

Jag brukade alltid skriva dagbok förut, skulle ju vara jättekul att ta upp det igen! För att sedan kika tillbaka på, vad var det egentligen jag gjorde 2011.

Så jag hoppas att få vinna "Mitt År"!

gotland(at)speedmail.se

caroline rådahl said...

Hej Hej

Jag är gärna med och tävlar

Jag skulle vilja vinna "Mitt år"
Jag skulle verkligen vilja göra en årsbok över min graviditet, det är något man vill minnas resten av sitt liv för vem vet om jag tänker skaffa fler barn.jag vill skriva ner detaljer och sätta upp bilder "vecka för vecka" bilder

så jag hoppas på tur

håller tummar och tår

länkar i min blogg: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-hos-vicky.html

caroline_radahl@hotmail.com

Malin_rautila@hotmail.com said...

Tiden som småbarnsmamma går så otroligt fort,
många av de mysiga stunderna, glöms sedan bort!
Drömmer om en mitt år bok där dessa händelser står skrivet,
som en dagbok om dottern Lilys första tid i livet!

Hoppas på tur och länkar givetvis också i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se

Kramar Malin

GO said...

Åååh jag vill VERKLIGEN vinna den här tävlingen! Håller precis på att avsluta Bebisboken då min son just fyllt 1 år och tänkte nu beställa Mitt År för att forstätta följa upp vårt vardagsliv och det vore ju perfekt med ett presentkort då!

Bloggar om tävlingen (alldeles strax) på http://mrs-ols.blogspot.com

Hälsningar
gloria780605@hotmail.com

Hoppas hoppas hoppas!!!!

mattias said...

Hej!
Ok, kalla det att jag håller på att bli gammal om ni vill,
men ibland står det verkligen med minnet helt still!
Vill ju så gärna komma ihåg vad som hände och så,
när minsta dottern lärde sig krypa, sitta och gå!
Vore då inte Bebisboken toppen så säg?
För en förvirrad småbarnspappa som mig!?


Jag länkar givetvis också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/julkalender-hos-vicky-1512.html

Ha det gott!

Mattias, mr22ga@hotmail.com

Fairy said...

Jag skulle vilja vinna "Mitt år". Nästa år blir nämligen ett spännande år, då vi ska göra iordning vår lägenhet (vilket skulle vara roligt att dokumentera) och dessutom kommer jag att avsluta min långa utbildning och ge mig ut för att söka jobb, en resa som också ska bli väldigt spännande. Så det kommer hända mycket under 2011! :)

Har länkat här: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/december/vickys-adventskalender.html

Min mail: ellebellejul@gmail.com

Kram Fairy

Johanna - mamma till Leia said...

Jag vill gärna vinna bebisboken till min lilla dotter. Den verkar så himla mysig att få spara sina finaste minnen i. Lite roligare än en vanlig bok där man slarvigt hafsar ner alla anteckningar. :)

EXTRA: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/december/vicky.html

johannavictoria_@hotmail.com

Inga-Lill said...

Jag skulle vilja vinna "Till mina barnbarn". Finns så mycket jag vill dela med mig av till dem. Nu håller jag tummar och tår,hoppas att vinstlott jag får. God Jul från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag är med och tävlar om bebisboken till min svägerska aka bästa vän och gudmor till min son.

Hon skall få sitt första barn i januari och det här vore en kul present att ge till henne.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-15-hos-vicky-avslutas-nar-nasta-lucka.html

info@annakarlsson.se

Hannele - mamma till 2 pojkar said...

Jag skulle vilja vinna Bebisboken till min yngsta son till julklapp för att det är sjukt svårt att hitta julklappar till en 3 mån bebis och det skulle vara super om man vann en sån där till honom :)

har länkat:
http://mammah.webblogg.se/2010/december/tavlar-4.html#comment

annica branting said...

Bebisboken! Jag har ännu inte hittat den ultimata Bebisboken, men nu kanske!?

annica@branting.org

Anonymous said...

bebisboken skulle jag vilja vinna. mysigt att få fylla i den. :)när man får ett litet barn...martina_holst@hotmail.com

Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender said...

Jag skulle gärna vilja vinna "Till mina barnbarn" för att ge denna till min svärmor. Hon sitter mycket vid datorn och skriver, och skulle säkerligen tycka det vore jättekul att skriva nåt sånt här till sina små juveler som hon älskar såå högt.
Det skulle betyda oerhört mycket för oss också, att få allt nerskrivet - av henne själv!

Har givetvis bloggat också!
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/vicky-15-december.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Ingrid said...

Jag vill gärna vinna "Till mina barnbarn"
eftersom jag själv skulle ha velat ha en. Jag tror det kan bli en gåva som man kan uppskatta allt mer ju äldre man blir.

Ingrid said...

Här är en länk om inlägget i min blogg:
http://lagomtnormativt.blogspot.com/2010/12/kalenderblogg.html

Vicky M said...

grattis Caroline Rådahl!