Wednesday, January 19, 2011

Eye-lashes


Det är helt sjukt hur man kan känna sig naken utan en sådan sak som ögonfransar. Nä, nu menar jag inte helt utan, men senaste veckan så plockade jag bort de sista av de lösfransar som jag fick gjort i Polen, eftersom jag idag skulle gå till MadeleineSalong Chi och få nya gjorda .

När jag kollade mig i spegeln efter att ha vaknat var det som om en helt annan person stod framför mig. Det är helt otroligt vad ögonfransar kan göra, jag förstod inte det själv innan jag nu plockade av de sista.

Men som sagt, som tur var blev de åter fixade i morse (tiiidigt, som det kanske syns på mig på bilden..haha..). Måste säga att jag gjort fransar på en del ställen i Malmö, men att jag aldrig blivit så nöjd som jag blev nu. Fransarna är verkligen helt fantastiska, man känner inte av att det inte är ens egna och de ser väldigt naturliga ut. Och hur skönt är det inte attr slippa använda maskara och sen ta bort det på kvällen?


Madde kan jag verkligen rekomendera. Salongen finns nere i Västra Hamnen och Madde når ni direkt på 0709-101754
xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

Jag vill också göra. Buhuuuu. Borde verkligen ta tag i det och leta upp en salong här nånstans.

Pussss

/Andréa