Friday, February 18, 2011

Jennifer Lopez filmer


Jag vet inte vad det är med mig, men jag praktiskt taget älskar alla filmer som Jennifer Lopez är med i, eller snarare jag älskar alltid karaktärerna som hon spelar. Vilket är konstigt, då jag praktiskt taget inte tål henne som person (ja inte i samma grad som jag "hatar" Jennifer Aniston, där både som person och hennes filmkaraktärer, finns ingen person i hela världen som går mig så på nerverna som hon).

Iaf igår såg jag The Back-Up Plan, som jag dels var helt övertygad om att det var Angelina Jolie som spelade i den...hehe... En bra film, inte super, men bra.
A romantic comedy centered on a woman who conceives twins through artificial insemination, only to meet the man of her dreams on the very same day.
Anyone that have seen it? Did you like it? I´ll give it 3 of 5.

xoxo,

Vicky

No comments: