Wednesday, February 09, 2011

Restylane Perlane

Var iväg och fixade mina läppar på ett nytt ställe igår. Måste säga att jag var lite nervös, för det är ändå något som ändrar ens utseende och när man inte "känner" personen som gör det på en, ja då blir det lite pirrigt.

HeikeSalong Chi var dock helt underbar. Har innan kört med tandläkarbedövning, så var lite orolig över att hon bara tyckte att vi skulle köra med Emla (bedövningsalva) och sedan med Restylane Perlane, som då innehåller bedövning i själva sprutan. Vet ni hur underbart det var att inte känna sig helt avdomnad i munnen efteråt? Och hur pass lite man kände av sticken under själva behandlingen? Jag måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad.

Heike är någon som jag personligen verkligen rekommenderar. Skulle någon av er vilja göra en behandling hos henne på Salong Chi, så når ni henne på 0709-208770. Uppger ni min blogg/mig som referens så får ni 15% rabatt :) Bra va?

FÖRE

DIREKT EFTER

xoxo,
Vicky

5 comments:

Muna said...

As I said it looks really good and fits u ;]
we're waiting for Zakopane part 2! ;)

Vicky M said...

thanks :)

its up :)

Anonymous said...

WĄSY!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

gdzie?!?!? ( comment above)

nieźle :] ile się trzyma?!
Bacione!!!!

Vicky said...

czym czesciej robisz tym dluzej sie trzyma, ale ogolnie jakos co 6 miesiecy mozna robic re-fill, duzo osob jednak robia tylko raz na rok :)