Sunday, February 13, 2011

Småbarn föräldrar sökes till Buzzador

Jag vet att jag har en del småbarns föräldrar som läser bloggen, så när jag fick ett mail från Buzzador där de söker fler småbarnsföräldrar som vill gå med och få testa en massa produkter, så tänkte jag att jag självklart skulle tipsa er :)

Är man med i Buzzador, så får man testa olika produkter och sedan recensera, ”buzza”, dem. Ett kul sätt att få gratisgrejer och det är inga förpliktelser förutom att de vill ha dina (och dina vänners/bloggläsares) recensioner för produkterna.

Inför 2011 är det massor av spännande företag som knackar på dörren och vill göra kampanjer med Buzzador, och småbarns- och bebisföräldrar är hett eftertraktade målgrupper. Så nu söker de:

  • Gravida
  • …och/eller föräldrar med småbarn födda 1 februari 2009 eller senare

Ingår du i någon av målgrupperna, så kan du anmäla dig :-D

xoxo,

Vicky

No comments: