Tuesday, March 01, 2011

Bingo!

Vi har nog alla någon gång i livet spelat bingo. I alla fall alla vi som är födda under 80-talet eller tidigare (kanske även 90-talet..någon med lite bättre koll?). Jag minns när man var liten och spelade Bingo Lotto med föräldrarna på lördagskvällarna. Jag hatade dock att jag aldrig vann..hehe... Nu har jag dock nog inte spelat de senaste 10 åren eller något. Bingo Lotto på tv alltså, för normal Bingo online tycker jag är skoj :) Det går snabbare och bingospelen är roliga, men chat-värdar, chat-spel och olika bonusar som man kan vinna utöver de olika bingoraderna.Spelar själv ibland på Miljonlotteriet, perfekt slötid med en gnutta spänning, för visst gillar vi alla att vinna? Någon av er som spelar bingo? Online eller på tv? Och i så fall var?
Och vad är det största ni någonsin vunnit? Tänk att få vinna en stor Jackpot, bara sådär, vore inte det helt underbart? :)

xoxo,
Vicky

1 comment:

Hanna said...

Lycka till med ditt bingospelande. ;)