Saturday, April 16, 2011

Hells Angels på besök


Hade en riktigt trevlig kväll med Lollo och Sanna T.G.I. Friday igår. Ja, vi är tråkiga, för efter en del velande valde vi att gå dit. Jag hade gärna gått till Mello Yellow, men där var det överfullt. Kött var vi sugna på så det blev Entrecote & Scampi för mig och Lollo, och Sanna tog baby revbensspjäll. (inte det nyttigaste, men ibland får man :P)

Sen blev det en Mojito, Fridays har de bästa i stan :) Well, iaf när man säger till de att den inte ska vara söt, för annars får man något så sött odrickbart.... Fattar inte varför alla bartenders gör alla drinkar så sjukt söta. Jag tycker det är sjukt äckligt.

Ahh, sen sprang det runt en massa Hells Angels snubbar inne på Fridays hela tiden. Vår servitris sa att de dyker upp där ibland och sätter sig och kollar läget, beställer inget bara tittar och sen går de igen...

Sanna blev tvungen att sticka iväg till sista tåget och jag och Lollo fortsatte till Moosehead, där vi även träffa Anders, som var såå kul som vanligt..haha.. "Nä, men fan du har säkert lyft och sprutat in en massa sen sist, 80% plastic liksom...hahaha.." - "oj, har jag så stora läppar?!...haha...".

Strax efter midnatt blev det att köra hem. Lollo skulle upp tidigt och jag va ganska trött, men en riktigt lyckad fredagskväll

Vad hittade ni på?

xoxo,
Vicky

No comments: