Sunday, April 24, 2011

L´Oréal Youth Code & SNÖ

Dagens light shopping blev L´Oréal´s Youth Code serum (Tess rekommenderade det), samt 3 armband från SNÖ (fotar imorgon). Serumet är ganska billigt, lite dryga 230kr för en ganska stor flaska, så det är värt att prova. Får väl se om jag ser ut som en halv prickig korv imorgon eller ej..hehe.. Är väldigt känslig i min hy, så så fort krämerna är för feta eller ej passar så ploppar det upp finnar och grejjer :/

Använde Cliniderm´s serum och dagkräm nu i vinter, men känner att krämen (serumet använde jag slut på) börjar bli för fet för mig nu när den torra och kyliga vintern är över, så är tvungen att införskaffa något nytt.

Funkar inte denna så får jag väl gå tillbaka till Garnier Pure A, den vet jag funkar, men ville ha något lite bättre :)


xoxo,
Vicky

3 comments:

Christina said...

Actually this seems to be a big fake and it´s not working at all. Some make up artists tried it out and said you can really save yourself the money. So don´t buy it :D It´s not better than a normal anto aging moisturizer..

Vicky M said...

well, its quite cheap, only about 25€ for a quite big bottle. I bought it yesterday, will see how my skin reacts though its quite sensetive.

Otherwise I´ll go back to Garnier Pure A, it works good for me :)

Anonymous said...

Αw, thіs was a really nіce post. Taκing thе tіme anԁ аctual effoгt to geneгate a great
article… but what can Ӏ say… I рut thіngs off
a lot and ԁon't manage to get anything done.
Here is my web site :: forum backlinks