Friday, April 15, 2011

Måltidsersättning

Själv går jag som sagt på Cambridge shakerna nu (nej inte hela dieten, då jag kör den som tillskott till Atkins läs mer här). Jag är en person som älskar ALLT kallt, speciellt när det gäller dryck. Det ska vara iskallt! Jag ber alltid om is när jag beställer och blir vansinnig om de stoppar i typ 2 isbitar i glaset (som typ smälter på två minuter).

Jag vill även ha mina shakes kalla. Visst man kan sätta in de i kylen ett tag, men de är godast när de är nygjorda, och när det gäller Cambridge t.ex. så ska den drickas inom 10 minuter efter att den är gjord. När man kör en shake i en mixer, så spelar det ingen roll hur iskallt vatten man tillför, för ändresultatet är ändå ljummet, så jag har kommit på den perfekta lösningen. När shaken börjar bli klar så kör jag i 3 isbitar i mixern. Drycken blir faktiskt extra fluffig och ISKALL och god :)

Någon som provat? Dricker just nu en Cambridge cappuccino :)

xoxo,
Vicky

No comments: