Monday, April 25, 2011

Råd från en annan generation

Det finns nog inget som kan få mig mer förbannad än folk (läs min mamma och hennes vänner) som ska ge en relationsråd eller andra råd om något som de inte har den minsta aning om. Det enda jag vill göra är att explodera up in their faces, men man kan jue bete sig...

Det är inte det att jag har något emot att folk ger mig råd eller så, men när de försöker "tvinga" på en saker att göra, hur man ska tycka och att man bara borde hålla tillgodo, då rinner iaf bägaren över för min del.

Jag skiter i vad folk tycker, jag kommer ALDRIG hålla tillgodo med medelmåttigt, never. I don´t give a fuck vad det kosta vill, tid, pengar, svett, tårar. Vi kommer från två helt olika generationer, så jag tvivlar på att de någonsin kommer förstå hur det ser ut i vår. För jag förstår väldigt bra hur det var i deras, speciellt som kvinna.

Och nej, livet går inte ut på att hitta en kille så fort som möjligt och vara med honom, så blir allting bra, och man är nöjd med allt... OMG! I fucking just wanna scream!
xoxo,
Vicky

No comments: