Saturday, May 28, 2011

2 done, 2 to go...

Jag är med i Buzzador. Där får man lite då och då prova lite olika saker och bedöma vad man själv tycker. Denna gång får jag prova hyrfilm från LOVEFiLM i en månad. Om ni som mina läsare kan också få prova LOVEFiLM gratis i en månad via denna länk: http://www.lovefilm.se/van1104

Såg precis klart andra filmen som kom i första LoveFilm paketet; Nine (första var Salt). Beställde denna film just eftersom Nicole Kidman är med i den, för er som inte vet så är det min absoluta favorit-skåpdespelerska :)

Rekommenderar jag Nine till folk då? Ni får se en massa kända och stora skådespelare: Nicole Kidman, Kate Hudson, Sophia Loren, Judi Dench, Fergie, Penelope Cruz (som bara gör mitt tycke starkare fter denna filmen, med att jag inte gillar henne, verkligen hatar när hon är med i filmer). Gillar ni dock inte musikaler och specielt med en 60-tals känsla så är denna filmen inget för er. Den är lång och rörig och får inget direkt slut eller upplösning på den krångliga storyn. Så max 2/5 poäng.
Famous film director Guido Contini struggles to find harmony in his professional and personal lives, as he engages in dramatic relationships with his wife, his mistress, his muse, his agent, and his mother.

xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

hej, usunelas tą strone co można bylo dodawac pytania czy mi blad jakis wyskakuje tylko? ;dxdd

Vicky said...

musze zmienic kod na stornie. http://bloggsvar.se/vicktoriam