Wednesday, May 25, 2011

Coca-Cola + Sommar


Kan någon berätta för mig vad det är med Coca-Cola och sommar? Jag dricker sjuka mängder Cola Zero (eller Light om jag ej är i Sverige, då svensk Cola Light smakar skit med fructos som sötningsmedel) när sommaren börjar komma. Tänk er typ som en gravid kvinna som får cravings. Hemma dricker jag den "ren", är jag på ett uteställe så beställer jag den med is och citron (eller lime).

Vet många personer som just har det här med Cola+Sommar. Min moster är likadan, så fort det börjar bli sommar i luften så kommer suger efter Cola. Någon annan? eller en förklaring kanske?

xoxo,
Vicky

2 comments:

Anonymous said...

Aw, this was an extremely good post. Spending some time and actual effort to generate a top notch article… but what can I
say… I hesitate a lot and never manage to get anything done.
Here is my web site ... big women dating

Anonymous said...

Very good post. I'm facing a few of these issues as well..
My site ... matchmaking dating