Monday, May 09, 2011

My Eyelashes

Har haft så himla mycket att göra att jag inte ens har haft tid att vara online, så jag har jue då inte ens visat före och efter bilder på mina snygga ögonfransar. Vi valde denna gång att ha i andra fransar. Innan hade jag lite kortare, men tjockare fransar, denna gång tog vi längre, men smalare.

Fransar 1:1 är något av det bekvämaste som finns. Tänk er att vakna upp och titta sig i spegel och se pigg ut :) Eller slippa utsmetad mascara :) Jag använder ingen mascara på fransarna, då jag inte anser att det behövs, men visst kan man göra det för utgång om man vill få en ännu mer dramatisk look.

Någon annan som har förlängda ögonfransar?

xoxo,
Vicky

2 comments:

karin said...

vicktoria, är det någon som har sagt till dig att du är vacker precis som du är? du behöver inte förlänga ögonfransarna, gå ner i vikt, fylla läpparna eller något sådant.
du är vacker!!

Anonymous said...

Musisz mieć straszne kompleksy, skoro ciągle coś w sobie "poprawiasz". Szkoda mi Ciebie.