Sunday, June 05, 2011

Arrogant & Respektlös

Jag tycker att det är hett med arroganta killar, arroganta till den grad där deras utseende låter de gå, precis på gränsen, för faller de över den, så är det inte hett längre.

Varför jag tar upp det här nu, är för att det har hänt en del saker de senaste dagarna (hänt innan också). En kompis till mig här, dejtar en kille, de är väl inte ihop, men ändå, ja lite komplicerat. Killen är väldigt självsäker, på gränsen till arrogant (vilket han har rätt till att vara), men när X var med i måndags så sitter han bl.a. och säger till mig och min kusin "fan, jag behöver också en brud, du kan väl hooka upp mig, har för lite sex, känner du någon?". Jag tycker det är så sjukt respektlös när X är 5 meter ifrån och hör allt. Han beter sig alltid så. Han kan sitta och stöta som fan på mig, mitt framför henne, och när min kusin typ säger "Våga bara pilla på henne", så säger han saker i stil med "Vad hade du blitt sur om jag hoppat i säng med henne? :P" Och då sitter X vid samma bord när vi är ute, och de är ute ihop.

Vad jag inte förstår är hur tjejer kan låta sig bli behandlade så illa av sina killar/män/pojkvänner. Jag tycker det är förnedrande och skulle aldrig, märk mina ord aldrig (och jag anser att "never say never") låta mig bli behandlad på det sättet. Killen hade fått sig en rak höger, sen var det förhållandet slut. Behandlar en kille mig illa, så är det tack och adjö (jaja, vissa av er tänker, vänta bara, eller det skulle du aldrig göra om det var den eller den, men jo, jag har gjort det. jag tål ingen skit av någon, varken "vänner" eller det motsatta könet).

Från en dag till en annan. en viss backhoppare försvann från mitt liv från en dag till en annan t.ex. Vet inte om det plingar en klocka någonstans, jag tänker inte nämna några namn, för vi är i dagsläget åter vänner, men ja...he blew it...no return.


xoxo,
Vicky

No comments: