Wednesday, June 08, 2011

One day extra

Stannar en extra dag i Polen. Har varit väldigt stressigt, men lite sömn de senaste dagarna, så jag bestämde mig för att ändra avresedatum från imorgon till på torsdag istället, så att jag i lugn och ro hinner fixa det sista imorgon :)

Idag var det först pedicure, sedan ansiktsbehandling med microdermabrazia och syror hos Laser Studio, sedan var jag iväg på Beautiful Skin och fick thermolifting (radiovågor) på lår, mage och armar. Efter det hann jag med frukost/lunch/middag med min moster (det här med att äta funkar inte så bra just nu). Innan jag fick skynda mig till Asia för att få mina ögonfransar fixade.

Topp: Gina Tricot, Shorts: ZARA,
Väska: Gucci Solisar: D&G


Visar bilder imorgon, för har helt enkelt ingen ork efter att ha tittat på UFC The Ultimate Fighter från Las Vegas fram till 04.30 i morse, sedan var jag tvungen att gå upp klockan 8.... Och nu är klockan snart 1 på natten.

xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

nic specjalnego