Monday, July 25, 2011

The boat-trip

Har haft en del att göra de senaste dagarna, så blitt lite dåligt med inlägg :/

Båtresan då. Satte mig i Disco/Bar delen då sofforna är bekväma, det fanns ett eluttag till laptopen och de gör riktigt god Latte Macchiato :P

Tittade på So You Think You Can Dance? som hade den bästa veckan jag någonsin sett vad gäller numrena som dansades (se mina 6 favoriter HÄR). Sedan tittade jag på Vanity Fair med bl.a. Reese Witherspoon (skriver om filmen sen).

Blev Casa Italia som restaurang, cannelloni med spenat och riccota och 0,5l vitt vin, så jag var lagon tipsy när det var dags att stiga av :P (glömde nämna att jag även drack en Caipiroshka i baren :P - ville egentligen ha en Moijito, men bartendern sa att deras mynta som de hade i kylen inte va tillräckligt fräsch :( ).



xoxo,
Vicky

No comments: