Thursday, August 25, 2011

Online-shopping

Bra eller dåligt, vad tycker ni?
Jag ä
lskar att shoppa online, nackdelen är kanske att man inte ser kläderna live, att man inte kan prova de och se hur de sitter eller om det är rätt storlek, men ångerrätt finns det jue överallt och för det andra ser ändå kläderna man köper i butik aldrig likadana ut i provrumsljus och speglar, som de gör sedan hemma.

Tycker on
line-shopping är mycket bättre än postorder-kataloger i alla fall. Haléns är en hemsida som jag gillar att gå in och shoppa på. De har en snygg hemsida som jag gillar, och som man verkligen kan spendera en massa tid på då de har allt från kläder, heminredning till elektronik och träningsredskap. Sist köpte jag bland annat mina Reebok Train Tone skor, som jag bara älskar, hos de, med 15% rabatt :)

Just nu håller de på med sin summer-sale, med nedsatta priser upp till 70%, så man kan verkligen fynda. Dessa snygga stövlar till vänster är nedsatta till för otroliga 119kr - bara som ett exempel. Något annat som jag gillar att shoppa på Haléns är vardags underkläder. De har riktigt bra priser på snygga, bekväma underkläder, med eller utan spets, i olika färger. För jag menar, hur kul är det att shoppa basplagg i butik?! Kan efter eget tycke försäkra er om att kvalitéen är bra, det vill säga, inget som ni behöver slänga efter första tvätten :)


När ni ändå kikar in så kan jag också tipsa om märket Love Labe
l, riktigt fina saker finns det till budgetpris.

Har ni någon gång hand
lat på Haléns?

xoxo,
Vicky
Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

No comments: