Wednesday, August 24, 2011

Senanmälan


Gjorde en senanmälan till Lunds Universitet idag... Kan inte säga att studievägledarna där gör något bra jobb då de fortfarande inte fått fram vilka psykologikurser jag behöver läsa och vilket de nu inte kommer göra förrän terminen har börjat, så jag tog saken i egna händer.

Fanns iofs inte så mycket att efteranmäla sig till (läs språkmässigt), så anmälde mig till Ryska - nybörjare, vilket verkar helt sanslöst med tanke på att jag redan gått 2,5år, men tänkte att iom jag inte läst det under ett år och sen vet jag jue inte hur många kurser i psykologi jag kommer få, så det är kanske ett smart val. Eller vad tror ni?

Samtidigt gjorde jag en sen anmälan till Mäklarlinjen Malmö Högskola... Och en 3 distanskurser, Kriminologi, Handelsrätt: Juridisk översiktskurs samt Engelska: Grammatik och översättning. Såfår se om man får några svar.

Ja, jag vet jag är all-in eller no-go.


xoxo,
Vicky

No comments: