Thursday, September 15, 2011

50 000kr

Vad skulle du göra om du vann 50 000kr?

Jag har två helt skilda saker, typ som svart mot vitt :) En av sakerna är något jag "drömt" om sedan jag var typ 12 år gammal eller ännu yngre och såg Pamela Anderson i Baywatch, är att fixa mina bröst. Att ha de där perfekta brösten som kanske inte ser helt äkta ut, men som är helt perfekta. De senaste åren har jag verkligen sagt, att i år är det dags, men det kommer alltid saker i vägen, semestrar eller andra saker som man hellre lägger 50 000kr på, men skulle jag vinna Betsson´s tävling, så skulle jag verkligen lägga det på ett ingrepp. Ja, det låter kanske ytligt, men detta är något som jag verkligen har velat så himla länge, att se sig själv i spegeln och tänka, "Yes, de ÄR perfekta!"

En annan sak är att jag hade ve
lat starta en aktieportfölj, också något jag velat göra väldigt länge, men som man inte riktigt har "haft" pengarna att lägga på.

Så vad sku
lle du göra?xoxo,
Vicky
Vinn en MacBook Air med Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

No comments: