Monday, September 26, 2011

Gifts

Det här med presenter kan vara riktigt klurigt. Jag tycker att det är viktigt att köpa personliga presenter. "Ordet" personligt behöver dock inte direkt betyda "väldigt genomtänkt", för ibland ser man kanske en sak och tänker "Oohhh, den hade varit perfekt för X!". Vad gör man då om det är några månader kvar till personens födelsedag?

Jag är en person som ärligt talat inte bryr mig om när på året det är. Jag hatar att köpa sista minuten presenter och julklappar. Då hamnar man oftast med något skittråkigt och totalt oorginellt.

Idag köpte jag faktiskt mina första julklappar, känns kanske lite tidigt, men hittade det perfekta till två av mina vänner, så varför inte slå till? Något som må vara nyttigt, men megatråkigt är presentkort, håller ni inte med? Hur kul är det egentligen att få det?

Vem tycker ni det är svårast att köpa present till? Personligen tycker jag det priset går till killar! Vet inte varför, men jag har alltid problem med att köpa presenter till det manliga könet. Har ni kanske några tips?

xoxo,
Vicky

Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

No comments: