Monday, September 12, 2011

Hottie Elina is BACK!

One of the best bloggers ever is BACK on the net :) Visit lovely Elina and her blog Predatory Blonde! Believe me, you won´t regret it!

Ni anar inte hur glad jag blev när jag fått ett nytt mess på wallen från Elina för ca 1 vecka sedan med innehållet att hon åter har startat en blogg. Elina är inte bara en av de hetaste girlsen jag känner, men även utan tvekan en av de bästa bloggerskorna som jag någonsin har stött på och när hon la ner sin senaste blogg så blev det som ett svart stort hål i min bloggosfär. Men nu är hon som tur tillbaka med sitt galna, glamorösa liv från andra sidan Atlanten.

Predatory Blonde är verkligen en blogg som ni inte får missa!


xoxo,
Vicky

Vinn en MacBook Air Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

1 comment:

Predatory Blonde said...

Love this, love you! :)

Pussss snygging