Monday, September 05, 2011

Kräftskiva & Swing Inn


OMG! säger jag bara. Mina planer var först att inte hänga med ut, yeah right, jag + alkohol + frågan om jag ska med ut? finns bara ett svar.

Malin, I, Karro




Premiär för min del på Swing Inn, glida förbi kön och rakt in, me like. Hatar att köa, det kan andra göra ;) Såklart massa med gammalt folk, Swing Inn har en åldersgräns på 30år fick jag höra och det märktes på de flesta. Roulette, Black Jack och bartenderna var de ställen jag vistades mest på först. shots och drinkar, en efter en. En kille var ganska söt, jag och Karro och Boris stod vid baren så helt plötsligt stälver killen en drink framför mig och springer iväg..haha.. so cute..haha... Sen stalkade han mig till champagnebaren där jag va med den nya bartendern i typ 1h innan han försökte få med mig någon annanstans..haha..

Så här BB:ade jag under en del av kvällen...
just got bitten by a guy that I don't know on my neck..

Utanför träffade vi på Jonte, eller Karro såg honom "Vickan, vänd dig om Jonte står där. Men du säg inget bara titta". Vad gör jag "JOOOOOONTEEEEE!" Har inte sett honom på 10 år..haha...

Privé-förbannelsen skulle jag vilja kalla kvällen, kändes som jag var 18 igen, och jag betedde mig ungefär likadant som vi gjorde då..haha.. Bitmärket är kvar på min hals och nu två dagar efter är jag fortfarande bakis, sug på den ni ;)


xoxo,
Vicky

Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

No comments: