Wednesday, October 19, 2011

Ärenden

7.30 ringde klockan..Ingen tid att vakna. mitt i natten jue! 08.20 skulle rörmockaren komma för att fixa med en ny brunn i badrummet i min nya lägenhet, så var tvungen att vara där. Sedan banken, men den öppnar först 10?!?! Så sent?! Så blev en runda till K-Rauta där jag ville köpa n tapet att ha inne i mina garderober i hallen, men självklart kunde de inte hitta den :/

Skulle sätta in pengar på banken "Var kommer pengarna ifrån?" "What?" Ja, så mycket pengar har man inte bara liggandes... ehh...jo, om man sparar så har man, och betala kreditkortsräkningen måste jag. Killen tittade skumt på mig, men satt in min summa som översteg en vanlig månadslön...

Sedan var jag på Hund & Katt Öresund för att handla hundmat till Trewor och blev ännu fattigare..


xoxo,
Vicky

5 comments:

Tasja said...

Fast grejen är väl att du inte sparar....haha han kanske har läst din blogg ;)

Vicky M said...

hahaha... jag sparar mucho ;)

Predatory Blonde said...

Ja de har blivit stenhårda med det där i Sverige. Jag skulle också sätta in en summa (inte överdrievn men runt en månadslön) och jag fick skriva papper hit och dit ang var de kom ifrån! Det har nåt med pengatvätt att göra tydligen.

Malin said...

Haha jossan!

Vicky M said...

ja, det står det vid kassan, men amn tycker ändå liksom att det är lite överdrivet. elelr jag tycker iaf.