Thursday, October 27, 2011

New Hair Color


I tisdags var lite av en fixardag, gjorde typ inget lägenhetmässigt. På morgonen njöt jag av en Subway och fixade lite ärenden online, sedan hade jag tid för min ögonfransförlängning (1,5h), en liten paus och så satt jag hos frissan i dryga 3h. Det första han säger "Let's change the color". Paniken i mina ögon... Mn som tur är han jue inte helt ute och snurrar, inget superdrastiskt som mörkt hår eller så, utan en varmare, men samtidigt kall guldnyans som är so right i höst. Riktigt nöjd blev jag :) Vad tycker ni?

Sedan då Brazilian Blowout Keratin Treatment, som är helt AMAZING för håret och håller i ca 3 månader, men tyvärr dyr. I Sverige kostar den runt 3500kr från vad jag sett online. Här lite mindre än hälften, eller iaf på mitt hår går det på knappa 1500kr.
Fler bilder kommer, då jag åter är i Sverige imorgon bitti.

xoxo,
Vicky

No comments: