Friday, October 07, 2011

Nycklar till lägenheten


Sorry för att jag varit så dålig på att blogga. Efter att jag kom hem från Polen, så har det varit fullt upp med det sista att fixa innan jag fick nycklarna till min nya lägenhet (idag).

Så dagen började med att jag fixade med adressändring och elavtal, sedan möte på banken med säljaren och mäklaren. Tårta och present fick man ;) Säljaren dock, först dyker hon upp 15minuter sent, och då har hon glömt extranycklarna till lägenheten, så efter att allt är påskrivet, så får min mamma gå iväg med henne hem för att ta nycklarna, medan jag fixar sista sakerna på banken :/

Efter det begav vi oss till XXXLutz för att kolla på möbler och lite inredning. Hittade två vita skinnsoffor som jag gillade, så blir att beställa en av de imorgon :)

Lägenheten ska typ totalrenoveras, köpte kakel till badrummet i Polen. Även hela köket ska rivas ut och bli nytt.

Så mitt liv de kommande veckorna kommer väl mycket se ut "inredning".

xoxo,
Vicky

2 comments:

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det! said...

Kul med ny lägenhet :). Kram

Vicky M said...

ja väldigt :)