Thursday, October 20, 2011

That song, that immediatly changes the rules

Var iväg på Beautytek behandling idag, sedan var det hip hop klass med JonnaSweatshop. Värsta "chocken" över hur mycket folk där var. Visade sig vara Procivitas elever som måste delta i en kurs i veckan eller nåt. Älskar Jonna's klasser, men idag ny koreografi, vilket är ok, men så skulle den göras till Jesse J och där sprack hela min positiva feeling.

Jesse J får mina tankar till helt fel ställe, passet var paktiskt taget kört för mig, och glöm att jag kunde koncentrera mig, det jag jobbade mest med var att upprätthålla en någorlunda positiv fasad, när det enda jag ville göra var att skrika. Vissa får en tyvärr till sådana stället...

Thanks for ruin
Jesse J for me...
"you think I can't get hurt like you, you motherfucka..."
xoxo,
Vicky

No comments: