Wednesday, November 09, 2011

Mer negativitet

"Lund" fortsätter att sjunka i mina ögon. Gruppbyte, mailade folk och fråga om någon kunde tänka sig byta då alla obligatoriska lektionerna krockar för mig. Inget svar, så jag mailar läraren och säger som det är, samt påpekar att en av grupperna bara ha 6 deltagare (medan andra ha 7).

Så hon fick idag 2 mail av mig. Vet ni vad hon skriver som svar i hennes 2:a mail:

"Men för att slippa få en hjärtattack av mejlbombningen så gör jag nu ett undantag och utökar gruppen."


Are you fucking kidding me?! Mailbombning... Sorry... Nä Lund, ni suger duktigt. Och jag skiter i om hon gillar mig eller inte. Jag måste göra denna kurs, not by choice.

Och i det stora hela, skitsamma hur, men jag fick som jag ville. Like always ;)

xoxo,
Vicky

2 comments:

Predatory Blonde said...

Haha thats my girl! :) Man ska alltid se till att fa sin vilja igenom hehe...

Predatory Blonde said...

Sjukt dock att hon svarade sa! Borde anmala henne eller nat.