Thursday, November 24, 2011

Oförutsedda händelser

2h seminarie i Lund idag, sedan 6h sammanlagt inne i Malmö. Efter 2h inne i Malmö där jag fick vetenskap om att jag iaf måste göra en fiktiv "exercise campaign" på 6-8 sidor (due date Dec 5th), fick jag smärre panik. Trodde jag skulle söippa göra denna uppgift då det tidigare var sagt att om man inte gjorde det så fick man en extra uppgift på tentan. Detta gällde dock bara om man inte gjorde en muntlig redovisning på kampanjen. Allt detta innebär att min nästa vecka är the week from hell.

Måndag: Grupp-projektarbete startar med seminarier varje dag på morgonen i Lund (samt arbetet utanpå det).
Torsdag: Inlämmning "Academic Essay".
Fredag: Tenta: Grundläggande vetenskapliga metoder i psykologin (dryga 1000 sidor kurslitteratur)
Måndag 5:e (men eftersom jag flyger till EM på lördag morgon, så...) : Inlämning "Exercise Campaign" 6-8 sidor.

Just kill me!
Så går det när man läser 37,5HP på 2 månader...

xoxo,
Vicky

No comments: