Friday, December 09, 2011

9:e Dec - Julkalender 2011


9:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin.


I lucka nummer 9:e hittar ni ett par örhängen från AlvDesign ur kollektionen "Fröken Stil" samt ett hänge ur samma kollektion till ett värde av 525kr.

Örhängen och hänge i sterlingsilver med hänge av rund matt svart Agat, strassrondell (kristall och sterlingsilver) och vit sötvattenspärla.

A.l.v Design producerar och formger smycken i
äkta silver med diamanter,
ädelstenar, pärlor och kristaller.


För att vara med och tävla skriver ni en kommentar. För en extra lott bloggar ni om tävlingen. Och för en 3:e lott gillar ni de på Facebook: http://www.facebook.com/AlvDesign

xoxo,

Vicky

27 comments:

GlamPuss said...

Im in!

http://www.mondoblog.se/glampuss/vickans-julkalender/

Pusssss

Trillingnöten said...

Supersnygg! Är gärna med :)

Johanna Svensson said...

Godmorgon! Hoppas allt är bra med dig :)
Är med :)

2 lotten så har jag länkat här: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/09/6827867-confessions-of-a-shopaholics-julkalender-lucka-9/

och 3 och sista lotten så gillar jag redan under mitt namn Johanna Svensson!

Ha det bra!

Anonymous said...

Jag är med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonymous said...

jag tar gärna 1 lott.

maiL: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lindah

cattis said...

jag är med!

hejcattis@hotmail.com

Jenny G said...

Åhh, jag vill ha!! :)
Har dock varken blogg eller fb så jag får väl nöja mig med en lott...
jenny_gustafsson87@hotmail.com

Lili said...

1.Jag är med.

2.redan gillar på fb med namn Lili Ying.

mail. he-jasmine@163.com

sandra said...

jag är självklart med!
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Emilia - 16 och blivande mamma. said...

Jag är med! :)

blogginlägg:http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2011/december/oronhangen-912.html#comment

gillade med namnet Emilia Lindbom!

zilla said...

Jaag e med!! :)

Anonymous said...

Tar en lott:) Skitsnygga örhängen!
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonymous said...

jag är med!

/e-mmeliiie@hotmail.com

Anonymous said...

Jag är med! Tre lotter tar jag gärna :)

Länkat här: http://fairy.blogg.se/appletree/2011/december/smycken-9-dec.html

Och gillar under namnet Elin Maria på FB.

Mvh Elin (ellebellejul@gmail.com)

Ingrid - Mamma till Zelda said...

Jag är gärna med och tävlar med tre lotter :)

Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2011/december/jag-tavlar-om-vackra-orhangen-och-ett-hange.html

Jag gillar på Facebook - Ingrid Sahlqvist.

Ha en fin fredagskväll! Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

evamar said...

I'm in!!!

care69 said...

"En kommentar"

care69(at)live.se

sara said...

Är med!

Lilian said...

är med och tävlar!

gillat: lilian levn

liselotte said...

Är gärna med och tävlar, jättefina örhängen
liselotte.202andersson@telia.com

Josey said...

Jag är med! Och har delat på Facebook.

http://www.facebook.com/pages/Bitter-Blondin/161343383933601

Kram från ett stormigt Göteborg

TinaZ said...

Jag är gärna med. Zakarias11@live.com

Eddan said...

Jättefint! Skulle passa super till min nya festblåsa ;-)!

Jag har gillat och delat på Facebook
(Anette Kristoffersson)

Karolina :) said...

Jättefina!
Jag är är helt klart med :)

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] said...

jag är med och tävlar, och har gillat på facebook (annika nilsson pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

danjella said...

Jag är med. :)

Min mail: daniella_caroline@hotmail.se

Karolina :) said...

Glömde lägga till min e-mail: karo13@hotmail.com