Sunday, December 18, 2011

Efterlyst: Våra baksmällor!

Jag vet inte om det är Gud som bestämt sig för att vara barmhärtig i slutet på år 2011, för under resten av året efter att ha varit ute och druckit, mycket eller lite så har jag mått ganska pyton dagen efter. Men sedan EM i Polen nu i början av december, så känns det som detta "lilla" tillstånd som kallas baksmälla har försvunnit ur min sfär. No hang-over efter varken den ena eller den andra avslutningsfesten under EM och bakfyllan efterlyses likaså idag.

Då tänker ni kanske, "du drack säkert inte så mycket". Tyvärr gjorde jag jue det, mot slutet gav vi bort shotsen som folk gav oss (man kan jue inte lyckas dricka allt man blir bjuden på från folk till höger och vänster :P). Jag var i ett sådant tillstånd att jag inte ens minns att jag via mobilen hade en öppen konversation med Erik online på Facebook, under min status som jag update:ade (detta minns jag att jag gjorde). Trodde att vår konversation var strictly private och gjordes via SMS...haha... Eller beror detta på att jag praktiskt taget inte dricker något annat än Bombay+Tonic? Fast det stämmer jue inte egentligen. Drycker som gick ner igår, vodka. Bacardi. Red Bull. Bombay Sapphire, vattenmelonshots, mintshots, tonic. rödvin. Så en jädrans mix, men som sagt mest Bombay+Tonic

Några bilder blev tagna, so be patient pics will come ;)


xoxo,
Vicky

No comments: