Sunday, December 18, 2011

Winter-Time - Julkalender

18:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till dess är dagens lucka öppen för att tävla. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin.



Lucka nummer 18 är i sammarbete Snow and Motion
som sponsrar med en valfri Bula Beanie-mössa till ett värde av 345kr + frakt.


Bula Raven Beanie är en härlig mössa i glada färger. Mössan är varm och skön och kommer därför att hjälpa dig att hålla värmen i vinter. Välj bland 14 olika färger, modeller och mönster.
För att vara med och tävla gillar ni Snow and Motion Facebook.
För en extra lott bloggar ni om tävlingen eller delar länken på er Facebook.
Vilken är er favoritmössa?

xoxo,
Vicky

12 comments:

Lili said...

Jag är gärna med.
redan gillat på fb med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Sofie A said...

http://tavlingsdax.blogg.se/2011/december/vinn-mossa.html

Gillar de med brillorna. Roliga.

Lina said...

Är såklart med.

Gillar redan på FB (Lina Johansson)

Goood juuuul :)


johanssonlina84@hotmail.com

Johanna Svensson said...

Hallå! Är gärna med :)

Gillar på facebook under mitt namn Johanna Svensson och för en extra lott har jag länkat på min blogg här: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/18/6892823-confessions-of-a-shopaholics-julkalender-lucka-18/

Favorit mössan är den rosa med brillorna såklart :)

Kram Johanna!

Lilian said...

gillat på fb: lilian levin

TinaZ said...

Har gillat (Tina Zach)

Sandra - mamma till Molly said...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Gillar på FB (Sandra Li) och min favoritmössa är "Bula Stripe Beanie Pink" som jag skulle välja om jag vinner! :D

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] said...

http://www.snowandmotion.se/vinter/produkter/mossor/bula-logo-beanie-black var ju helt underbar, den skulle jag vilja vinna

Jag gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenepttersson@hotmail.se

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen said...

jag är med. gillar på fb, debora persson.

favoriten är den svarta mössan med brillorna på

Anonymous said...

Jag gillar Bula Radar Beanie Lilac. Skulle välja den om jag vann.

Gillar på fb.
/Elin (ellebellejul@gmail.com)

care69 said...

Jag är gärna med!
fB: C Care Regn

Gillar:
http://www.snowandmotion.se/vinter/produkter/mossor/bula-raven-beanie-lemon?grp=1059426

care69(at)live.se

Gabbies said...

Åhhh jag vill mer än gärna vinna en beanie!! Min favorit: http://www.snowandmotion.se/vinter/produkter/mossor/bula-radar-beanie-lilac
Gillar dom på FB nu, Gabriella Gabbies Karlsson.

gabriella_k@hotmail.com