Wednesday, January 18, 2012

Skriver ni listor?

Det här med listor. Matlistor, inköpslistor, To-Do-Lists etc. Skriver ni sådana? Jag är ingen direkt listmänniska, jag hade velat vara för att få mer ordning och reda på allt man borde göra, men kan liksom inte riktigt få in feelingen för att göra det.

Enda gången jag skriver lista är när jag ska resa. Jag skriver en lista på vad som ska packas, och då inte i stil med 5 tröjor etc. Utan jag skriver mer det viktigaste, skriver alltid ner alla laddare, mobiler, kameror etc. så att man verkligen inte glömmer det.

Ska faktiskt strax skriva en, elelr innan jag går och lägger mig, så att jag inte glömmer att packa det sista imorgon bitti. Tittar på Real Madrid - FC Barcelona nu. Cristiano gjorde världens finaste mål i 11:e minuten :)


xoxo,
Vicky

No comments: