Tuesday, February 28, 2012

Byt bil

Nu har det äntligen blivit dags för ett bilbyte. På riktigt :D Har haft min Nissan Qashqai i 2 år nu och nu har min pappa typ äntligen gått med på att jag ska få byta den. Mercedesen har jag jue kvar, men det är jue bara en lite sportbil, men den ska också uppgraderas till sommaren, men låt oss gå över till Qashqai:en.


Två bilar är aktuella för byte. Antingen en ny KIA Sportage eller en Porsche Cayenne som är ca 2-3 år gammal. Ni som följt min blogg och känner mig vet jue att Cayennen är min dream car som jag velat ha riktigt länge, men KIA:n är mer ekonomisk (körmässigt, försäkringar etc.) och så blir det en ny årsmodell, men vi får väl se vad det blir.


xoxo, 
Vicky

3 comments:

GlamPuss said...

Jag tittade ocksa pa Cayennen men jag kande direkt att jag hade varit pa tok for nojjig for att kora en sadan... Har i USA kor folk som galningar och karln min far alltid parkera sin Cadillac langt bort for han ar sa radd att den ska repas. Orka liksom! :) Alskar min Ford Edge. Passar mig perfekt och jag behover inte bli hysterisk om nagon skulle kora in i mig eller repa den etc.

Vicky M said...

jag har tyvärr den negativa egenskapen att jag verkligen bara ser bilen som en pryl och är inte det minsta rädd för den, spelar ingen roll vad den kostar :/ Fast på ett sätt är det kanske positivt för man slipper all extra stress.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.