Sunday, April 01, 2012

Orgasm för håret





Nej, det är inget aprilskämt. Kératase Chronologiste - ja vad annars kan man kalla detta underverk som kostar en halv billigare Gucci-väska? Ja, jag må vara galen, men är det något som jag kan tänka mig att lägga en massa pengar på så är det på mitt barbiehår (sorry, har snott uttrycket från Paulina i Djungelns Drottning, vet egentligen inte varför jag gillar det, men iaf...). Nu när våren och sommaren knackar på dörren, med en massa sol (full optimism här ja), så kommer håret ta stryk, så jag bestämde mig för att satsa på det bästa som finns när min frisör på Jean Louis David visade mig detta kit, sen hade jag 20% rabatt eftersom jag kommit upp i deras platinakort (ja, går man mycket till frissan så...)

Den mest utsökta hårvårdsbehandlingen någonsin skapad av Kérastase. För tidlös briljans. Essentiellt koncentrat med mimetisk kaviar.
Chronologiste är en alldeles unik, exklusiv upplevelse. Två texturer som är separerade från varandra och dess vårdande ämnen utlöses vid blandningen av den unika sammansättningen av mimetiskt kaviarkoncentrat med den rika crèmen. Genom en särskild massageteknik frigörs stress och spänning samtidigt som den exklusiva Chronologisteritualen tar fram hårets ursprungliga skönhet och låter det utstråla välmående och vitalitet. Njut av ett ögonblick av välbefinnande och ro.
Priset är i vanliga fall 2600kr...(ännu en gång, inget aprilskämt, för att vara ärlig så har jag inte lurat någon idag, eller jo, min pappa med att jag borrade i väggen med den stora borrmaskinen igår i min nya lägenhet, han var inte helt glad åt det...haha..) Här finns det dock för 1800kr just nu. Jag återkommer med resultat såklart.

xoxo,  
Vicky

No comments: