Monday, April 16, 2012

What a healthy day

Strax innan lunch power-walkade jag med Ewa & Trewor i ca 1,5h. Kom hem halv 2, fixade lite grejjer.

Byxor: Burberry
Topp: Riley
Ziptröja: Victoria's Secret
Väst: Tally Weijl
Scarf: Gina Tricot
Solisar: Marni for H&M

Boostade med fiskpinnar och begav mig iväg till Actic. 1h Knockout, som är en MMA inspirerad klass, dock där man bara skuggboxas/slåss. Direkt efter det var det 1h Zumba. Zumba som brukar vara sjukt svettigt. Detta pass var dock enligt mitt tyckte way to easy. Jag har inte tränat ordentligt på ett tag, så min kondis är inte den bästa, men vi hade pauser mellan varje låt och låtarna var relativt lugna, blev inte det minsta svettig :/ och satt och sprang på stället mellan låtarna för att försöka få upp lite puls iaf.

Så efter det tog jag 3km på treadmillen och avslutade sedan med en ordentlig stretch på 20min. Kom precis hem, sitter och käkar sallad och skinka nu.

xoxo,  
Vicky

3 comments:

Anonymous said...

ofta du har burberry och andra märkeskläder du skryter om när du bor på högaholm!Hhaha

Vicky M said...

Vilken korkad kommentar.

bt fin svenska...

GlamPuss said...

Good girl! :)