Sunday, May 06, 2012

Back to my old hood

Uppe fr. v. Jenny, Karolina, Carolina, Gisela, Josefin
Nere fr. v. Ida, Karro, Emelie, Jag, Sara

Vi hade det jättetrevligt på 10års jubileet/reunion på Flyinge Kungsgård igår. Vädret var så fint, förutom att det blåste lite och det var nice att få komma tillbaka till var jag startade min gymnasietid. Här kommer några få bilder, längre story och mer bilder kommer sen :) 


Var riktigt trevligt att så många av "mina" tjejer kom också. Karro, Karolina,  Carolina, Kia, Emelie, Sara, Josefin, Ida, Gisela, Jenny.



En annan kul grej är att det bara var 3 av skolhästarna kvar som fanns där när jag gick där och två av de var mina absoluta favoriter, High Speed aka "Hajen" (första hästen som syns på videon e. Electro - Acapulco Gold) och Karmenco (andra hästen på videon, och en häst som jag var på väg att köpa då). 
 

 Jag & Karmenco (Irco Mena - Robin Z)

 
xoxo, 
Vicky

No comments: